5.6.12

Cocktail Chicana









And the day has finally come, today from 7p.m. we are going to be at Forum Tivoli to celebrate the After Work Cocktail Party "Sex and the City" sponsored by Canal Hollywood Portugal! This party serves to launch the movie that will premiere on June 10th at 10p.m. The idea of making a party in the evening but not so late at night for is fantastic for me! A good relaxation after a hard day's work always feels good and with the advantage of being able to sleep well, because after all, tomorrow is still a workday! I promise to tell you all, stay with me!

E finalmente chegou o dia, hoje a partir das 19h no Forum Tivoli comemoramos o After Work cocktail Party "Sexo e a Cidade" patrocinada pelo Canal Hollywood Portugal! Esta festa serve de lançamento ao filme que vai estrear a 10 de Junho pelas 22h. A ideia de fazerem uma festa ao final do dia mas não a altas horas da noite para mim é fantástica! Um bom relaxamento depois de um árduo dia de trabalho sabe sempre e ainda com a vantagem de podermos dormir bem, porque afinal, amanhã é ainda dia de trabalho!
Prometo contar-vos tudo, fiquem comigo!


Tee: H&M (SS 12)
sequined pants: Jacob Cohen
hat and cocktail necklace: Bimba & Lola (SS 12)
long necklace: Topshop
printed wedges: Melissa


3 comentários:

  1. Gosto muito da tua blusa com a transparencia de lado.bjs

    ResponderEliminar
  2. estavas muito gira :D os colares coloridos são um apontamento mesmo fun *

    http://draftsandexpectations.wordpress.com/

    +++

    ResponderEliminar
  3. Também tenho essas Melissa Peace em branco :)

    ResponderEliminar