19.5.11

BENZ




Today I decided to show you some pictures that I received and left me quite impressed. I've always loved cars and I love driving, one of these wouldn't look bad in me!
Makes you think .. Recession? What recession? The global recession does not impact on everyone.
This is a Mercedes Benz from a Oil billionaire  in Abu Dhabi. V10 engine with 4 turbos 1600 HP, 2800 Torque, ranging from 0 to 100 km / h in less than 2 seconds ... and uses bio fuel.
There is no stainless steel, it's WHITE GOLD. Surely now you will sleep better knowing that what you pay for gasoline is for a noble cause ...


Hoje decidi mostrar vos umas imagens que me enviaram e que me deixaram impressionada. Sempre adorei carros e adoro conduzir, um destes não me ficaria nada mal!
Dá que pensar..Recessão? Qual recessão? A recessão global não afecta a todos.
Este é um Mercedes Benz de um  bilionário do petróleo em  Abu  Dhabi. Motor V10 com 4 turbos 1600 HP, potencia de 2800Nm, vai de 0 a 100 km/h  em menos de 2 seg...e utiliza bio combustivel.
Não é aço inoxidável,  é OURO BRANCO.  Com certeza que agora  vais dormir melhor sabendo que o que pagas pela  gasolina é por uma causa nobre...

Sem comentários:

Enviar um comentário