20.7.11

Friends With Benefits







The film Friends With Benefits is the next romantic comedy that promises to be a success at the box office, with Justin Timberlake and Mila Kunis in the main roles. The movie premiere will be on July 22, 2011. In Portugal we will only be able to see it on September 8, 2011.
The film tells the story of a talent hunter who convinces a young magazine editor to accept a job offer in New York, but as the two are too busy to find a place to sleep they live together without anything that united. But everything is complicated when the young magazine editor falls for the girl, who is with someone else.
I just found the actress since the "Black Swan" movie in which she plays the passionate and sexy Lily. I'm curious to see her next to Jason Timberlake.


O filme "Amigos Coloridos" é a próxima comédia romântica que promete ser um sucesso na bilheteria dos cinemas, com Justin Timberlake e Mila Kunis nos principais papéis. O filme estreará no dia 22 de julho de 2011 mas em Portugal apenas a 8 de Setembro de 2011.
O filme conta a história de uma jovem caça-talentos que convence um jovem editor de revistas a aceitar uma proposta de emprego em Nova York, mas como os dois estão muito ocupados para encontrar um local para dormir eles convivem juntos sem nada que os una. Mas tudo se complica quando o jovem editor de revistas se apaixona pela jovem caça-talentos, que está com outra pessoa.
Eu só descobri a actriz a partir do filme "Cisne Negro" em que desempenha  papel da apaixonante e sexy Lily. Estou curiosa para vê-la ao lado de Jason Timberlake.

Sem comentários:

Enviar um comentário