Jean Paul
Gaultier took over as creative director of the new campaign of Diet
Coke (taking the of Karl Langerfeld) for the next 12 months. The new
creative director has produced three short films, very playful and funny for
the campaign, of course with the irreverence of the brand, the
famous blue stripes and the corset. The designer has changed the content
of the brand website, designed new bottles of Diet Coke and the
content of all advertising campaigns.
The
fashionista, rock-star and romantic dolls are the film stars of the
campaign, entitled The Night & Day Serial Designer, produced by Wolkoff
Arnodin. The designer gets inspired with a sip of Diet Coke before
acting, just like a serial killer!
The ‘Day’
bottle is inspired by Jean Paul Gaultier’s signature Breton stripes
and captures his funny attitude. The iconic nautical-themed blue and white
design showcases a stylish romantic everyday look. To complete
the ensemble the shiny red bottle cap acts as a chic beret, and a
star tattoo pays tribute to Gaultier’s sailor muse.
The
'Night' bottle has a sexy rock chick style with a corset look reminiscing
Jean Paul Gaultier’s catwalk shows. The provocative bottle is
perfect for after dark. The lace highlights the female silhouette-like
of the iconic bottle shape and adds a never before seen
edginess for the limited edition collection of Diet Coke.
Jean Paul
Gaultier assumiu o cargo de diretor criativo da nova campanha
da Diet Coke, (no lugar de Karl Langerfeld) para os próximos12 meses. O novo
diretor criativo já produziu três pequenos filmes muito lúdicos e divertidos da
campanha, impreterivelmente com a marcade irreverência, as famosas riscas azuis
e o espartilho. O designer mudou o conteúdo do site da marca, desenhou novas
garrafas da Diet Coke e o conteúdo de todas as campanhas publicitárias.
As
bonecas fashionista, rock-star e romântica são as estrelas dos filmes da
campanha, intitulada The Night & Day Serial Designer e produzidos
por Wolkoff Arnodin. O estilista inspira-se com um gole de Diet Coke
antes de atuar como se fosse um serial killer!
A garrafa
'Day' é inspirada pelas famosas riscas azuis e capta a atitude
divertida de Jean Paul Gaultier. O desenho com o icónico tema náutico
apresenta um look romântico e quotidiano. Para completar o conjunto,
a tampa do frasco é vermelha e brilhante e atua como uma boina
elegante, adicionado de uma tatuagem em estrela que presta homenagem
à musa marinheira de Gaultier.
A garrafa
'Night' apresenta um estilo mais sexy rock chick, o que lembra o
famoso espartilho das passarelas de Jean Paul Gaultier. A provocante
garrafa é perfeita para depois do anoitecer. A renda destaca a
silhueta feminina, como o da forma icónica da garrafa e adiciona
uma voluptuosidade nunca antes vista para a edição limitada da coleção da
Diet Coke.
Gorgeous!!
ResponderEliminarI love this campaign!
xx
The Lady Posh
love it :) eheh
ResponderEliminarhttp://maniac4moda.blogspot.pt/